to wyjątkowe narzędzie CRM dopasowane do specyfiki sektora edukacyjnego.

Jeśli jesteś organizatorem zajęć dodatkowych dla dzieci i chcesz mieć w jednym miejscu pełną informację o współpracujących placówkach, historię kontaktu, kontrolę nad działaniami sprzedażowymi swojego zespołu i procesami finansowymi oraz administracyjnymi to TEKO jest tym czego potrzebujesz.

Mondo Infano TEKO – CRM

to system do efektywnego zarządzania procesami sprzedażowymi dla organizatorów zajęć dodatkowych w placówkach oświatowych.

FUNKCJE TEKO

KARTA PLACÓWKI

  • pełna informacja o placówce w jednym widoku (dane adresowe, kontaktowe)
  • śledzenie historii kontaktu (współpracy) z klientem (placówką edukacyjną)
  • informacje o bieżącym statusie współpracy, prowadzonych zajęciach
  • informacje finansowe (rozliczenia/faktury/płatności)
  • przypisani handlowcy/opiekuni placówki

RAPORTY HANDLOWCA

  • pełna informacja o placówce w jednym widoku (dane adresowe, kontaktowe)
  • śledzenie historii kontaktu (współpracy) z klientem (placówką edukacyjną)
  • informacje o bieżącym statusie współpracy, prowadzonych zajęciach
  • informacje finansowe (rozliczenia/faktury/płatności)
  • przypisani handlowcy/opiekuni placówki

ANALITYKA

  • szybki dostęp do danych szczegółowych i zbiorczych
  • analityka danych – widoki statystyk wg zadanych filtrów
  • łatwy eksport danych do pliku .xls

KALENDARZ

  • intuicyjne planowanie pracy z poziomu handlowca (umawianie spotkań, planowanie zajęć)
  • dostęp do kalendarzy dyspozycyjności osób prowadzących zajęcia (instruktorzy, nauczyciele)
  • kilka niezależnych widoków
  • możliwość integracji z kalendarzami Google

efektywna sprzedaż

Pełna automatyzacja działań zespołów sprzedażowych (wizyt przedstawicieli w placówkach) Planowanie pracy, ustawianie celów i monitorowanie efektów.

dbanie o klienta

Pełna informacja o współpracy z placówką w jednym miejscu. Możliwość szybkiego reagowania, wprowadzania zmian, polepszania jakości obsługi.

komunikacja

Usprawnienie komunikacji wewnątrz organizacji i z Klientami (placówkami) Integracja z klientami poczty (możliwość prowadzenia korespondencji e-mail bezpośrednio z systemu)

oszczędność

Optymalizacja czasu pracy i kosztów na poziomie zespołów sprzedażowych i centralnych. Pełna automatyzacja procesów planowania, raportowania, administracyjnych i komunikacji).

bezpieczeństwo

Dostęp do danych dla wszystkich użytkowników sytemu w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca. Utrata pracownika (handlowca) nie wiąże się z utratą danych historycznych współpracy z placówką.

dostępność

Dostęp do danych dla wszystkich użytkowników sytemu w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca. Utrata pracownika (handlowca) nie wiąże się z utratą danych historycznych współpracy z placówką.

DLA KOGO?

Szkoły tańca

Kursy językowe

Szkoły sportowe

Szkoły pływania

OPINIE

Menu